Een klacht indienen

Houtweb streeft naar een zo goed mogelijke dienstverlening. Mocht er desondanks toch iets niet geheel naar wens zijn dan kunt u bij ons een klacht indienen.

Stuur uw klacht naar:

  • Per email naar:
info@woodgrip.nl
  • Per post naar:
van Aarle Houtbedrijf B.V.
Ollandseweg 159
5491 XB  Sint-Oedenrode
Nederland

Vermeld het volgende bij uw klacht:

  • Uw naam, adres, telefoonnummer en emailadres.
  • Uw debiteurnummer en/of het factuurnummer.
  • Duidelijke omschrijving van de klacht.

Voeg indien mogelijk een of meer foto’s toe om de klacht te verduidelijken.

Binnen 14 werkdagen na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bericht hierover.

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.